سایت طرفداران بهزاد پکس واحمدسولو

سایت طرفداران بهزاد پکس واحمدسولو

سایت طرفداران بهزاد پکس واحمدسولو
سایت طرفداران بهزاد پکس واحمدسولو

سایت طرفداران بهزاد پکس واحمدسولو

سایت طرفداران بهزاد پکس واحمدسولو

به زودی اهنگی از من و احمد سلو با همراهی هادی


سلام
به زودی اهنگی از من و احمد سلو با همراهی هادی جهان
 منتشر میشه به اسم بی اراده
که ترانه ای از خودم هست با تنظیم و اهنگ سازی احمد سلو مطمئنم خوشتون میاد
 دوستدار شما بهزاد پکس.

بـــــــــــه زودی...

چینو چوروکای صورتمو ببین اینا واسه اینه خیلی وقته ندیدمت... بهزاد پکس (به زودی)

میدونم سخته ولی خب چاره ای نیست



میدونم سخته ولی خب چاره ای نیست

باید قدم برداشت

میدونم حسرت روزای ندیده رو داری

غصه روزای ندیدتو میخوری

ولی خب چاره ای نیست

این روزام میگذره آره این روزام میگذره

ولی ما از این روزا نمیگذریم

"بهزاد پکس"

یک صحنه از کیلیپ حالم خوبه



یک صحنه از کیلیپ حالم خوبه

به همراهی احمد سلو و بهزاد پکس

که تا دوهفته دیگه از pmc پخش میشود



باور کنید منم مثل همه شما از این حرف بهزاد شکه شدم

و حال خوبی ندارم

بهزادم راجب این جریان حرف زیادی نمیزنه

همین پست قبلی رو برای بهزاد تو فیسبوک تگ کردم و تمام نظرات شما رو هم زیرش با نام خودتون گذاشتم

و بهزاد 2 تا جواب داد


1-Mer30 kare ma gozashte az in harfa mashti.



2-Daram ye karai mikunam 6 mah dg hame mifahman faghat sabr kunid.

میترسم از هر فکر معمولی....


میترسم از هر فکر معمولی,میترسم از حسی که با من نیست,

باید سفر میکردم از اول این روزها میلم به ماندن نیست...

(بهزاد پکس)

دانلود اهنگ بدی زیاد کردم بهت

دانلود ویدئو "بدی زیاد کردم بهت"

کاری از :

بهزاد پکس & بهنام رستمی


دانلود با کیفیت بالا


دانلود با کیفیت پایین

آلبوم جدید و بسیار زیبای احمد سلو به نام رگ بارون

آلبوم جدید و بسیار زیبای  احمد سلو  به نام رگ بارون

 (ترانه: بهزاد پکس       تنظیم: احمد سلو)

 


MP3 128

دانلود کل آلبوم در یک فابل زیپ: