سایت طرفداران بهزاد پکس واحمدسولو

سایت طرفداران بهزاد پکس واحمدسولو

سایت طرفداران بهزاد پکس واحمدسولو
سایت طرفداران بهزاد پکس واحمدسولو

سایت طرفداران بهزاد پکس واحمدسولو

سایت طرفداران بهزاد پکس واحمدسولو

جدید ترین فول آرشیو از آهنگهای بهــــــــزاد پکس

  جدید ترین فول آرشیو از آهنگهای بهــــــــزاد پکس

{ پخش اختصاصی از طرفداران بهزاد پکس و احمد سولو }

{ دانلود در ادامه مطلب }

http://mohsenwin.persiangig.com/new_folder/url.jpg
 
ادامه مطلب ...

اهان!!! دو ساعت پیش یه مطلب نوشتم که میخوام خدا حافظی کنم فقط واسه این بود که ببینم کیا خوشحال میشن کیا ناراحت که فهمیدم دست تک تکون رو میبوسم تا اخرش باهاتونم خداحافظی ام در کار نیست فدای معرفت همتون از ته دلم دوستون دارم......

بهزاد پکس

آهنگ جدید احمد سولو و علیرضا شاه به نام غریب کربلا

آهنگ جدید احمد سولو و علیرضا شاه به نام غریب کربلا


ملودی و تنظیم : احمد سولو / ترانه سرا : بهزاد پکس

(ویژه ایام محرم)


دانلود آلبوم جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی احمد سلو به نام سپاه عشق

دانلود آلبوم جدید و فوق العاده زیبا و شنیدنی احمد سلو به نام سپاه عشق

ترانه سرا : احمد سلو ، بهزاد پکس ، امید باوفا ، انسیه راشکی ، آهنگ و تنظیم : احمد سلو

ویژه ایام محرم و سوگواری



دانلود بصورت یکجا با کیفیت ۳۲۰

Ahmad Solo – Sepahe Eshgh 320.rar

دانلود بصورت تکی با کیفیت ۳۲۰

Ahmad Solo – Sepahe Eshgh 320

دانلود بصورت یکجا با کیفیت ۱۲۸

Ahmad Solo – Sepahe Eshgh 128.rar

دانلود بصورت تکی با کیفیت ۱۲۸

Ahmad Solo – Sepahe Eshgh 128

دیشب تولد سلطان سلو بود...

دیشب تولد سلطان سلو بود...


دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای احمد سولو و علیرضا شاه به نام بمون با من

                            دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای احمد سولو و علیرضا شاه به نام بمون با من

 

ترانه سرا : بهزاد پکس | آهنگ و تنظیم : احمد سولو 

اهنگ بمون با من احمد سولو

 
دانلود با کیفیت 320
Download
دانلود با کیفیت 128
Download
دانلود با کیفیت 64
Download

تکست آهنگ بی بند و بساط

تکست آهنگ بی بندو بساط 

ترانه سرا: بهزاد پکس


 


فاز برگشتن نگیر برو نمون بیشتر *  من پیر شدم با تو دیگه جوون نیستم

آخه یادت میاد خیلی حساس بودی * حتی رو تیپ قیافم دیگه من اون نیستم

صبا از خواب پا میشم فقط سیگار صبونم  یه چایی تلخ تو کف نگاه تو بودم

من بیمار تو بودم منو جواب کردی  * ببین نیستی دوباره از یه دیوانه سرودم

بهزاد پکس ... امیر کلهر

برمـــــــودا رکـــــــورد

 

یه روزی تو دلت یه جایی داشتم *  واسه دردو دلات کم نمیذاشتم

یه روزی واسه من دلت میلرزید * اگه دور میشدم بی من میترسید

حالا غصه هامو بغل میگیرم * دیگه سراغ هیچ عشقی نمیرم

با این کاری که  با دلم تو کردی * همه آرزوهاش دارن میمیرن

 

یه دل میگه چشامو  ببندم روش  * یه دل میگه بی خیال بخندم زود

که میگذره یه روزی فراموش میشه   کدوم عشقو میگی اون فقط یه سردرد بود

که میرفت رو اعصــــاب

یه  بـی بـنـدو بســــاط

که هرچی میگفت بازم میخورد به تضاد طبقاتی  * ما پایین شهر بگو تو کجاهاشی

عجـــــب .. عجب

با اینکه خوب میدنم هرزه  تر از این حرفا بودی گفتی میخوام از هم دیگه جدا باشیم

نه حرفی حدیثی ، نه استخاره  واسه برگشتنت این حس و  با یه

دل پرو جیب خالی دارم عربده میکشم * من مث تو نیستم بخوام هر دفه دیده شم

تو دوره همی ، البته دور همی که نه *  خودت میدونی چی میگم پس نیا نزدیک من

که سگ تر از این حرفام همون روانیم  *  زیاد دور نشدم ازت من همین حوالیم

میگن رابط تون مث فیلم تایتانیک شد * من تو کف سریال روزگار جوانییم

 

کاری کردی دلم داغون شه امشب *  بازم اسم تورو  آروم نوشتم

تو قلبی که یه روز عشق تو جون داشت *  آخه یه عمر از تو جون گرفتم

حالا غصه هامو  بغل میگیرم * دیگه سراغ هیچ عشقی نمیرم

با این کاری که  با دلم تو کردی * همه آرزوهاش دارن میمیرن 

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای بهزاد پکس و امیر کلهر به نام بی بند و بساط

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای بهزاد پکس و امیر کلهر به نام بی بند و بساط

ترانه : بهزاد پکس | آهنگ و تنظیم : احمد سولو


( لازم به ذکر است که آهنگ بی بندو بساط همان دلواپسی است )


دانلود اهنگ جدید بهزاد پکس


دانلود با کیفیت 320
Download
دانلود با کیفیت 128
Download
دانلود با کیفیت 64
Download

متن آهنگ یادش بخیر از احمد سلو و بهزاد پکس

متن آهنگ یادش بخیر از احمد سلو و بهزاد پکس


متن آهنگ یادش بخیر از احمد سلو و بهزاد پکس

♫♫♫

سلام من به تو یار قدیمی

منم همون هوادار قدیمی

هنوز همون خراباتی و مستم

ولی بی تو سبوی می شکستم

همه تشنه لبیم ساقی کجایی

گرفتار شبیم ساقی کجایی

اگه سبو شکست عمر تو باقی

که اعتبار می تویی تو ساقی

اگه میکده امروز وای شده خونه ی تدبیر

که محراب دل ما تویی تو مرشد و پیر

همه به جرم مستی سر دار ملامت

میمیریم و میخونیم سر ساقی سلامت

وای سر ساقی سلامت

♫♫♫

یه روزی گله کردم من از عالم مستی

تو هم به دل گرفتی دل مارو شکستی

من از مستی نوشتم ولی قلب تو رنجید

تو قهر کردی و قهرت مصیبت شد و بارید

پشیمونم و خستم اگه عهدی شکستم

آخه مست تو هستم اگه مجرم و مستم

یادش بخیر چه روزگاری بود

واسه همه غم دنیا بازی بود

یادش بخیر که هرچی میگذره

فقط واسه ما ها  یادگاری موند

هی … عجب روزگاری بود

دست تو دست هم و غم کمتر بود

اما اون روزا پر زد رفت زود

مونده یادگار

کوچه مردا و عشق لاله زار

خاطراتش واسه هرکی ک داره با عشق

زندگی رو باز میگذرونه

از زمونه خستست نوشته همه دنیاشو پس گرفته

یادگارش این ترانه مونده

از دنیاش و زمونه رونده

میشه دیگه مینویسه می گه باقیش برا من

دست پشت سر ساقیش سلامت

یادش بخیر چه روزگاری بود

روی قلب ما زخم کاری موند

یادش بخیر یه یاد یاری بود

اونم پر زدو یادگاری موند

یادش بخیر چه روزگاری بود

سر ساقیش سلامت

چه روزگاری بود …

میگن مستی گناهه به انگشت ملامت

باید مستا رو حد زد به شلاق ندامت

سبوی ما شکسته در میکده بسته

امید همه ی ما به همت تو بسته

به همت تو ساقی تو که گره گشایی

تو ذات وفایی همیشه یار مایی

همه به جرم مستی سر دار ملامت

میمیریم و میخونیم سر ساقی سلامت

وای سر ساقی سلامت