سایت طرفداران بهزاد پکس واحمدسولو

سایت طرفداران بهزاد پکس واحمدسولو

سایت طرفداران بهزاد پکس واحمدسولو
سایت طرفداران بهزاد پکس واحمدسولو

سایت طرفداران بهزاد پکس واحمدسولو

سایت طرفداران بهزاد پکس واحمدسولو

بزودی..............

بزودی موزیک جدید محسن نیا و ابوالفضل سروش به نام تبریک پخش میشه
ترانه : ابوالفضل سروش / موزیک و تنظیم : محسن نیا
Coming Soon New Music Love
به علت برخی مشکلات چند روز دیگه منتشر میشه

نظرات 4 + ارسال نظر
نرگس سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 03:09 ب.ظ

سلام
لطفا هر چه زودتر آهنگ را پخش کنید ممنونم

شیوا سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 03:10 ب.ظ

عاشق سایتتون شدم...ایول...کارتون کی میاد خیلی اضطراب دارم...تو روخدا.

انشأالله جمعه

bita سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 03:11 ب.ظ

وای وای ابوالفضل سروش با محسن نیا فیت داد خیلی دوستون دارم

قربونت

Khatere سه‌شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 03:32 ب.ظ

ارامش بخش ترین اهنگ ها برای اقای محسن و ابوالفضل هست واقعا اهنگاشون به من ارامش میده
بی صبرانه منتظر کارهای بعدیشون هستم و امیدوارم همیشه موفق باشن
و همینطور ممنون از سایت خوب و به روزتون

ممنون لطف داری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد