سایت طرفداران بهزاد پکس واحمدسولو

سایت طرفداران بهزاد پکس واحمدسولو

سایت طرفداران بهزاد پکس واحمدسولو
سایت طرفداران بهزاد پکس واحمدسولو

سایت طرفداران بهزاد پکس واحمدسولو

سایت طرفداران بهزاد پکس واحمدسولو

آواز عشق ( اثر شگرف از استاد حسین داوری سروش )

آواز عشق ( اثر شگرف از استاد حسین داوری سروش )

باز هم سورپرایزی دیگر از دنیای هنر در قالب آواز عشق اثری شگرف و به یاد مادنی از استاد ادب حسین داوری سروش . امید است که شما عزیزان باز هم در این راه با قلب پر مهرتان و دل های پر از عشق ما را همراهی کنید . شعر : استاد حسین داوری سروش آهنگساز : استاد محمد نوری میکس : محسن محمدنیا


نظرات 7 + ارسال نظر
mohammad021 پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 03:14 ب.ظ

فوق العاده بود

شیوا پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 03:17 ب.ظ

استاد این کارت خیلی نسبت به کیمیای عشق ۳ قوی تر بودم اینو بیشتر دوست دارم

naziii پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 03:20 ب.ظ

از اون چیزی که میخوام بگم عالی تر بود.اصلا نمی شه به زبون اورد

هدیه پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 03:21 ب.ظ

شعرش حرف نداره و تصاویرش هم که بسیار زیباست

bita پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 03:23 ب.ظ

بیگ لایک . استاد خیلی عالی بود دوست دارم

پگاه پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 03:24 ب.ظ

وای خدای من .............................بی نظیره بی نظیر

niloofar پنج‌شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 03:25 ب.ظ

وای من خیلی از این کلیپا دیدم ولی به این جذابی و زیبایی نبوده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد