سایت طرفداران بهزاد پکس واحمدسولو

سایت طرفداران بهزاد پکس واحمدسولو

سایت طرفداران بهزاد پکس واحمدسولو
سایت طرفداران بهزاد پکس واحمدسولو

سایت طرفداران بهزاد پکس واحمدسولو

سایت طرفداران بهزاد پکس واحمدسولو

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده بهزاد پکس ، احمد سلو ، علیرضا شاه ، موری ویلدولف به نام حالم خرابه 2

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده بهزاد پکس ، احمد سلو ، علیرضا شاه ، موری ویلدولف به نام حالم خرابه 2

موزیک و تنظیم : احمد سولو / ترانه سرا : بهزاد پکس


دانلود آهنگ با کیفیت 320 
Download 
دانلود آهنگ با کیفیت 128 
Download 
دانلود آهنگ با کیفیت 64 

Download

نظرات 1 + ارسال نظر
ARMIN سه‌شنبه 3 دی‌ماه سال 1392 ساعت 12:01 ق.ظ http://IMLOVED.BLOGFA.COM

سلام
من یکی ازبزرگترین طرفدارای بهزاد پکس واحمدسولوهستم مخصوصاتوبهزادمن خیلی علا قه دارم خواننده ی بشم مثل شما رپ ودیس لاو بهم میتونیدکمک کنید من واقعا عاشق دیسلاو هستم بهم کمک کن بهزاد بیا به وبم اگه خواستی کمکم کنی تا یه رپر بشم مثل تو بیا برام کامنت بزاروکمکم کن ممنون دوست دارم بهزاد&رپ(دیسلاو)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد