سایت طرفداران بهزاد پکس واحمدسولو

سایت طرفداران بهزاد پکس واحمدسولو

سایت طرفداران بهزاد پکس واحمدسولو
سایت طرفداران بهزاد پکس واحمدسولو

سایت طرفداران بهزاد پکس واحمدسولو

سایت طرفداران بهزاد پکس واحمدسولو

ببین اقا پسر

ببین اقا پسر وقتی اسم اهنگاتو از تیکه های تو اهنگای من بر میداری عجیبه با چه اعتماد به نفسی میای میای میگی بهزاد پکس توو سبک من خوب میخونه!سبک تو؟؟شما که تا ٢سال پیش شیش و هشت میخوندی حالا صاحب سبک شدی؟؟عجب!
امارو داشته باش خودکارمو نزنم به برقا !!! اونایی که منو از نزدیک میشناسن میدونن توو این کار چه ادم کله خرابیم اون موقع خیلی چیزا مشخص میشه ها ,بگم؟؟؟بیخیال ببین مهم نیست چقدر با لا باشی مهم اینه که اون بالا لاشخوری یا عقاب اگه الان اینجام چون نخواستم مث تو زیر پرچم یکی دیگه تلو تلو بخورم نه بچه مایه دارم که هر چرتو پرتیو کیلیپ کنم بدم شبکه نه مث تو بچه خوشمزم تک و تنها رو پاهای خودم وایسادم اینم یادت نره عقاب همیشه تنهاست اما لاشخورا همیشه با همن امسال همدیگرو میبینیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد