سایت طرفداران بهزاد پکس واحمدسولو

سایت طرفداران بهزاد پکس واحمدسولو

سایت طرفداران بهزاد پکس واحمدسولو
سایت طرفداران بهزاد پکس واحمدسولو

سایت طرفداران بهزاد پکس واحمدسولو

سایت طرفداران بهزاد پکس واحمدسولو

تکست آهنگ هرز شدی

چرا جواب نمیدی بگو کجایی ، بیداری ؟

 چرا گوشیت خاموشه ، چیه به جا نمیاری؟

 شاید تقصیر از من باشه شما خوب بودی

من همونم که آبروشو اجاره میدادی

 

میدونی یه سگ و وقتی یه لقمه نون بش میدیم دیگه بهت خیانت نمیکنه ، تنها فرق تو با سگ تو همین یه نکتس

 


اشکمو پنهون میکنم ، زیر نقاب خنده هام

به غصه ها دروغ میگم ، میگم هنوزم سر پام

از حال من چیزی نپرس ، خودت که بهتر میدونی

فقط با طعنه هات داری ، حالمو بدتر میکنی

تو لحظه های بی کسیم ، هیچ وقت کنارم نبودی

وقتی ازت دور میشدم ، یه لحظه یادم نبودی

 


 

اشکمو پنهون میکنم ، صدات نمیزنم دیگه

سنگ نجابت تورو ، به دل نمیزنم دیگه

خوش باشی با هرزگیات ، پشیمونیتو نمیخوام

چشم  انتظار من نباش ، دیگه سراغت نمیام

 

 

 

 

چقدر میرسی به خودت بگو چه خبره بازم

چرا جواب نمیدی شاید به ضررت باشم

که بگم کجا میری با کی میپری

من آدمت کردم داری از کی میگذری

تو مال من نبودی فقط اسمم روت موند

هه واسه ظاهرتم اسپند دود کن

که حوالای دور و برت چشت نزنن

شدی یه آدم دیگه منم عشقم زود مرد

انقد خوب بودم کنار من قد الم کرد

نیش و کنایه هاش بدترم کرد

من بهتر از قبل دارم مسیرمو میرم

بده وقتی دارم حقیقتو میگم؟

تو پز چیو میدی ، پز هرزه گریاتو

بهت گفته بودم ندارم قصد بدی با تو

ما پیاده میرونیم تو هم سوار آهنی

وقت خوشیات کجایی فقط تو غمات با منی

من آدم نیستن اگه حواش تو باشی

سر هوس کثیفش سیب و بداشت و پاشید

من ترجیح میدم تو این جهنم بسوزم

نرم تو اون بهشتی که غم فرداش تو باشی

 

 

 

اشکمو پنهون میکنم ، صدات نمیزنم دیگه

سنگ نجابت تورو ، به دل نمیزنم دیگه

خوش باشی با هرزگیات ، پشیمونیتو نمیخوام

چشم  انتظار من نباش ، دیگه سراغت نمیام

 

 

 

وقت خوشیات کجایی فقط تو غما بامنی

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد