سایت طرفداران بهزاد پکس واحمدسولو

سایت طرفداران بهزاد پکس واحمدسولو

سایت طرفداران بهزاد پکس واحمدسولو
سایت طرفداران بهزاد پکس واحمدسولو

سایت طرفداران بهزاد پکس واحمدسولو

سایت طرفداران بهزاد پکس واحمدسولو

تکست آهنگ دستمال کاغذی

نصر

 

پیاده با چشمای خیس دنبال راهت نمیام

واسه دوباره دیدنت حتی تو خوابت نمیام

منم دیگه عوض شدم نبودنت قشنگ تره

تنهاییامو دوس دارم اینطوری خیلی بهتره

هرزگیات ماله خودت کی آبروتو می خرید؟

فدای اون کسی شدم که عمری هرزه می پـــــرید

طنابو دوره گردنه عشقو جوونیم بستو رفت

چشاشو رو خوبیامو رو مهربونیم بستو رفت

 

پکس

 

ببینم را داره تو دیگه  سراغ ما نیای

اصن میشه نبینمت میشه دنبال ما نیای

من کجای ماجرام که تهش ب توخورد

حالا برو پی خودت که دنیای ما سراس

اگه ب اینجا رسیدم سره هرزگریاته

خودتو ب اون را نزن که هرجا حرفی باشه

از منو خاطراتم پاتو عقب میکشی

ب دلم نمیومد که دنبال قصده بدی باشه

نگو!نگو پشیمونی خنده دار میشی

هنوزم دارم میسوزم از اون آتیشیکه تو بودی باعثش

ولی خاموش کردم اون هوسی رو که نباشم تو آغوش هرکس مثل تو

توکه منو عوض کردی

روز ب روز میری جلو عوضی تر شی

aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh                        (نویسنده:از این اه گفتناش خیلی خوشم میادaaaaahhhhh)

چرا میری رو اعصاب

وقتی ب تو دل دادیم چه غلطی کردیم

وقتی ب ت دل دادیم چه غلطی کردیم

 

نصر

 

هرزگیات ماله خودت کی آبروتو می خرید؟

فدای اون کسی شدم که عمری هرزه می پـــــرید

طنابو دوره گردنه عشقو جوونیم بستو رفت

چشاشو رو خوبیامو رو مهربونیم بستو رفت

 

پکس

 

مثل دسمال کاغذی فقط استفاده میشی

توکه میگفتی  اسیر اشتبا نمیشی

چی شد حوا برت داش یهو جو گیر شدی

ما وایسادیم تا تهش استعفا نمیدیم

انقدر خوب بودم فکرکردی احمقم من

دارم داد میزنم دوباره سگ تر از قبل

کسی نیستش روبروم فقط ی مشت کاغذه

توهم برو بگرد دنبال  سردتر از من

آماره خرابتو این روزا همه جا پیچیده

مثل مگسی میمونیکه همه جا میشینه

همه قیدمو زدن سره بودن تو

آتیش این همه بدی میگیره دامنتو

هنوزم میگی خیلی پاکی؟اصن روت میشه خیره شی

یکی میگفت نداره لیاقتتو

حالا آزادی پس باهرکی میخای خوش باش

حیف ب دلیکه فرداهاشو کناره تو دوس داشت

حیف ب دلیکه فرداهاشو کناره تو دوس داشت

 

نصر

 

هرزگیات ماله خودت کی آبروتو می خرید؟

فدای اون کسی شدم که عمری هرزه می پـــــرید

طنابو دوره گردنه عشقو جوونیم بستو رفت

چشاشو رو خوبیامو رو مهربونیم بستو رفت

 

 

نظر یادتون نره

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد