سایت طرفداران بهزاد پکس واحمدسولو

سایت طرفداران بهزاد پکس واحمدسولو

سایت طرفداران بهزاد پکس واحمدسولو
سایت طرفداران بهزاد پکس واحمدسولو

سایت طرفداران بهزاد پکس واحمدسولو

سایت طرفداران بهزاد پکس واحمدسولو

شنیدم یه سری انو گوه اومدن اهنگای منو خوندن خواستم بگم اقای اسگولی که داری این کارو میکنی اولا قرار نیست با این کارا به جایی برسی دوما صدای کلنگ قبرت داره میاد حواستو جمع کن روانی بشم یک ساعته پیدات میکنم اونوقت دیگه میبرمت یه جایی که عربا مسابقات پرتاب با نیزه برگذار کنن گفتم امارو داشته باشی...

بهزاد پکس

نظرات 1 + ارسال نظر
samrad شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:33 ق.ظ http://www.samradmusic.blog.ir

محسن عزیز سلام
من سبکم رپ و هیپ هاپ اجتماعی هستش........ولی اخیرا دارم یه کار لاو میخونم البته منظورم 6و8 نیست......اینو که تموم کنم باید برگردم به سبک اجتماعی که تو اون تخصصم بیشتره ولی اگه بخوام دیس لاو بخونم خبرت میکنم...من اصلا قصد توهین ندارم عزیز ولی آهنگاتو با حس بیشتر بخون و سعی کن تکست هاتو خودت بنویسی........ولی توی دیس لاو حتما خبرت میکنم.راستی عزیز اگه تونستی آهنگ مارو هم تو وبت بذاری ممنون میشیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد