سایت طرفداران بهزاد پکس واحمدسولو

سایت طرفداران بهزاد پکس واحمدسولو

سایت طرفداران بهزاد پکس واحمدسولو
سایت طرفداران بهزاد پکس واحمدسولو

سایت طرفداران بهزاد پکس واحمدسولو

سایت طرفداران بهزاد پکس واحمدسولو

تکست آهنگ بغض آخر

تکست آهنگ بغض آخر

ترانه سرا: بهزاد پکس



بهزاد پکس

فک کردی با بقیه فرق میکنی

ثانیه ها نبودتو به رخ میکشن

اینا تفریحشون خیانته

ثانیه ها نبودتو به رخ میکشن

به یکی دیگه فروختت

بهزاد پکس

ثانیه ها نبودتو به رخ میکشن

اینا تفریحشون خیانته

 

آخر شبه میدونم بستی چشاتو * یکی جای منه میدونم هرکی که با تو

الان جور شده دیگه غصه نداری * منو نگاه کن چرا بستی چشاتو

آخه بی مرام اینجوری خواستی بمونی * کاش یکم وجدان داشتی بدونی

من چه حالی داشتم وقتی شبا پیشت بود * همه میگفتن فراموشش کن

ولی بوی عطر تو ول کن نبود * همون اشکی که ول شد نموند

مگه نگفتی به جز من با کسی نیستی * نمیاد تو دلت جای من هیشکی

حالا چی شد یه دفه عوض شدی تو * همون آدمی که نفس بریدو

تا تهش میومد حالا کم اورده خب * دیگه نمیکنه طرفداریتو

 

هرچی از غمت  هر دفه داد زدم  تموم شد * حیف روزایی که کنار تو حروم شد

من حرص میخوردم که با همه گرم نگیر  * تو کشتی دلی که پیر شد جوون مرد

هر چی دوست داری داد بزن اربده بکش  * که از همه بیشتره دردای دلش

که میخنده پیش همه کم نمیاره  * حالا گوش بد یکم به حرفای دلش

 

ببین حرف زیاده جاشش اینجا نبود * عکسای توام کاش اینجا نبود

که شمارتو بگیرمو قطع کنم همش * انقد سرد شدی که منم سرد دم ازت

راستی با اون چطوری هنوز دلتو نزده * خوبه اخلاقش لِمه تو بلده

که صبح به صبح بیادو نازتو بکشه * در گوشت واسه تو بگه شعر

توام نگاش بکنی بگی چه روز خوبیه * ببین بغض من هوای دوریه

چیزی نگو میدونم واسه تو کم بود * هرکی نسبت خواست بگو دوست معمولی

بگو ، جَلد چشامه آویزون منه * بزار بیدار شم اره ارزومه همه

اینا خواب باشه ، اصن نمیره تو مخم * همش تو فاز قرصم اینه حالو روز منه

 

هرچی از غمت  هر دفه داد زدم  تموم شد * حیف روزایی که کنار تو حروم شد

من حرص میخوردم که با همه گرم نگیر  * تو کشتی دلی که پیر شد جوون مرد

هر چی دوست داری داد بزن اربده بکش  * که از همه بیشتره دردای دلش

که میخنده پیش همه کم نمیاره  * حالا گوش بد یکم به حرفای دلش

 

یه جوری خردم زمین که بلند نمیشم * دارم دوستامو شکنجه میدم
 
من به هرکی میگم میره میگه خُل شده  * واسه همینه که یه تهش رسیدم
 
به جون مادرم بحث این حرفا نبود * همش تهدید میکرد که میرم با همون
 
من دردمو نوشتم چیزی نفهمید *  تو اون اس ام اسایی که باز کردو نخوند
 
میری برو بدون اینجا یادت مرده * الان کنار اون خوابت برده
 
میری یرو ، اینجوری نمیمونه ولی  *  میرسه یه روزی که دورم پر شه

چشامو بستم میبینی بغض آخره  * خوب میفهمم سخته باورش 

که دور شم از تو بزار حرفمو بگم * عشق ، این روزا روی تخته آخرش

 

هرچی از غمت  هر دفه داد زدم  تموم شد * حیف روزایی که کنار تو حروم شد

من حرص میخوردم که با همه گرم نگیر  * تو کشتی دلی که پیر شد جوون مرد

هر چی دوست داری داد بزن اربده بکش  * که از همه بیشتره دردای دلش

که میخنده پیش همه کم نمیاره  * حالا گوش بد یکم به حرفای دلش

 

هرچی از غمت  هر دفه داد زدم  تموم شد * حیف روزایی که کنار تو حروم شد

من حرص میخوردم که با همه گرم نگیر  * تو کشتی دلی که پیر شد جوون مرد

هر چی دوست داری داد بزن اربده بکش  * که از همه بیشتره دردای دلش

که میخنده پیش همه کم نمیاره  * حالا گوش بد یکم به حرفای دلش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد